Chic si la preturi reduse

Hei,

As vrea sa va vorbesc putin de felul in care ne imbracam atunci cand nu dispunem de o suma foarte mare de bani pentru a ne crea o tinuta. Si eu personal, am foarte multe haine care nu sunt brand-uite si nu ma deranjeaza deloc acest lucru.

150286_702839989761047_1252063186_n

Mi-am inceput acest blog din dorinta de a arata persoanelor care considera ca e nevoie de o suma fabuloasa pentru a ne imbraca „bine”, ca ar trebui sa scape de aceasta prejudecata. Recunosc, aceasta a fost si parerea mea multa vreme pana am descoperit diferite site-uri cu haine foarte simpatice si la preturi mai mult decat decente. Unul dintre preferatele mele este http://kurtmann.ro si chiar v-as invita sa aruncati un ochi peste el pentru ca in fond nu aveti nimic de pierdut.

V-am atasat mai sus cateva fotografii ( imi cer scuze pentru calitatea lor, imi voi achizitiona in curand un aparat profesional) cu o tinuta in care eu ma simt foarte bine si pentru care am platit un pret modic.

10409998_767381326640246_182198143_n

Tot ce pot spera e ca va veti uita pe site-ul recomandat si de asemenea sa va gasiti look-ul potrivit pentru voi.

Outfit

Blazer : 30 lei Stradivarius, Kurtmann
Top : 15 lei, Raspberry
Pantaloni de piele : 20 lei, Stradivarius (Kurtmann)
Pantofi : 129 lei, New Look
Bratari : 20 lei, Stradivarius
Lasă un răspuns

