Snagov Lake Sunset

Georgi_upclose

Hei,

In ultima vreme am fost in diverse locatii pentru a face poze, insa unul dintre cele mai impresionante mi s-a parut a fi lacul Snagov. E  ca o oaza de liniste, departe de zgomotul infernal, de Bucurestiul mereu aglomerat si poluat si de blocurile inalte care impanzesc orasul la tot pasul.

photo

Acolo ai posibilitatea sa inchiriezi barcute, insa am refuzat sa fac acest lucru intrucat nu sunt o mare fana a plimbarilor de acest gen si cred ca am si putin rau de „mare”.

Geo_tilt

Ca si tinuta, am optat pentru un top scurt cu fundite la spate, o fusta coral babydoll, balerini negri si cateva accesorii : un colier supradimensional multicolor, o de pereche cercei din pene coral si o bratara lata neagra. M-am simtit foarte lejer si placut imbracata in acest fel si m-am bucurat de vanticelul care imi flutura suav cerceii-pana.

Geo_Back

 

 

 

 

 

Outfit :

White Top, Raspberry Fashion

Coral Skirt, Bershka

Black Flats, Unknown

Necklace, Bubu Store

Wide Black Bracelet, H&M

Coral Earrings, Orsay

 

 

 

Photos : Abdel Hady Luay

Edit : Abdel Hady Luay

 

 

Lasă un răspuns

