O oaza de relaxare

sigla ra

Buna dragelor,

Astazi as vrea sa impartasesc cu voi o experienta uimitoare de care am avut parte zilele trecute. Pentru ca e frig si vremea mohorata si-a facut simtita prezenta inca de multa vreme, pielea noastra are nevoie de o ingrijire cu totul deosebita. Fie ca vrem sa ne relaxam, fie ca dorim sa ne hidratam foarte bine fiecare celula a corpului si sa scapam de micile imperfectiuni, masajul este intotdeauna o alegere inteleapta.

De obicei, in masajele de relaxare nu se pot include si cele de remodelare corporala si invers, imi ziceam adesea, probabil si din experiente care mi-au intarit aceasta convingere. Insa, am fost chiar placut surprinsa sa vad ca acest lucru este posibil.

Era o dimineata mohorata si rece, inca nu ma hotarasem daca sa ma ridic din pat sau pur si simplu sa lenevesc acolo la caldura incontinuu. Inca adormita si morocanoasa imi aud telefonul care suna pe noptiera, indelung si enervant, gandindu-ma ”Cine o fi la ora asta, Dumnezeule mare?”. Intr-un final raspund cu o voce rece si grava, nestiind ca acel telefon imi va schimba dispozitia pentru intreaga zi. Domnisoara de la capatul celalalt al firului ma anunta politicos ca am o sedinta gratuita de masaj la salonul Ra Form & Silhouette si sa ii spun o data la care as putea ajunge pe la ei. Nu imi incapeam in piele de bucurie si am sarit din pat imediat, entuziasmata de momentele de relaxare de care urma sa am parte.

1459858_466519743454751_691006653_n

Zilele au zburat pe nesimtite, si am ajuns la sedinta mea de relaxare mult asteptata. Am optat pentru un masaj cu bambus, de care nu auzisem foarte multe lucruri inainte insa imi place sa incerc lucruri noi si totodata care imi suna a fi interesante. Am petrecut 50 de minute de relaxare,intr-o oaza de liniste, o camera spatioasa amenajata cu verde, verdele fiind o culoare de mijloc și intermediară, liniștitoare, înviorătoare, umană, culoarea contemplației si a reculegerii, completata de o muzica lenta si calmanta. Mirosul uleiului de struguri cu care mi-a fost ingrijita pielea, m-a cucerit imediat si imi doream ca acele clipe sa nu se termine.

10703566_621047824668608_4294405919241655833_n

Desi am simtit doar efectul relaxarii, acele bete de bambus, de diferite marimi, ajuta in acelasi timp si la disparitia celulitei. Nu as fi crezut, daca nu incercam acest lucru pe propria piele, insa chiar dupa prima sedinta am avut parte de o adevarata surpriza cand am ajuns acasa si o parte a celulitei chiar disparuse si pielea arata hidratata si sanatoasa. Mai mult decat atat, desi am o piele sensibila, care se inroseste rapid, am constatat cu uimire ca nu eram rosie si nu aveam nici obisnuitele vanatai de la masajele anticelulitice clasice.

1902825_602096136563777_6530748837346422646_n

Masajul cu bambus este de două ori mai eficient decât masajul tradiţional anticelulitic, tonifiază musculatura, ridică fesele, redă elasticitatea pielii, stimulează sistemul limfatic şi îmbunătăţeşte circulaţia sangvină. Pe lângă faptul că te ajută să arăţi mai bine, te ajută şi să te simţi mai bine, reprezentând un adevărat cocktail revitalizant pentru suflet şi psihic. Bambusul reprezintă pentru asiatici o plantă excepţională ce stimulează fericirea, sănătatea, liniştea şi alinarea.

10502100_563044440468947_238396500769114760_n

Ma bucur foarte mult ca am avut parte de o asa experienta uimitoare, care mi-a relaxat si modelat fiecare parte a corpului si a mintii.

Voi reveni cu placere la acest salon, intrucat pe langa serviciile impecabile, personalul este indeaproape atent la nevoile si dorintele clientului.

Salonul il puteti gasi pe Str. Sica Alexandrescu, nr.22.

Lasă un răspuns

